keskiviikko 28. joulukuuta 2011

Joulut :)

Heissan rakkaat lukijat<3 

Olen ensinnäkin pahoillani, että en ole kirjoittanut. Ei vain aika yksinkertaisesti ole riittänyt.
 Mut jokatapauksessa. Mulle kuuluu ihan hyvää :) koulusta on lomaa, joka on ihanaa, ni sit jaksaa taas kevään puurtaa, kun viimeisiä viedään. Olen siis jäänyt kolmannella luokalle ja sen takia olen vasta 9lk, mutta kaikki aikanaan :) Koulusta puheen olle, meidän luokkahenki on parantunu syksystä ihan älyttömästi. Kaikki hengaa yhdessä ja ollaan me yks kisanen joukko lintsauskin tehty :D ei saatu edes jälki-istuntoa! :) Rakkaat 9a<3

Juu joulu on mennyt rauhallisin merkein :) Olin joulun äitini luona.  Joulua oli siellä viettämässä poikaystäväni, äiti, sisko ja sen lapset + mies ja toinen sisko miehensä kanssa. :)

Olen hurahtanut täysin sisustamiseen:) ja odotan innolla että pääsen omaan kämppään ja sisustamaan sitä :) Ostin juuri uudet verhot ja kylpyhuoneenmaton :)

Sit joululahjarahoista tilasin itselleni uuden uv-lampun ja paljon rakennekynsiin tarvittavia tarvikkeita :::) Oon niiin happy, kun saan sen :) siskoni lupaili mulle sen vanhaa laatikostoa niille tavaroille :) Osdotellessa sitä... :)

Mut juu, tää päivä on mennyt lapsenvahtina :) toki toinen siskoni tuli seurakseni. On se vaan ihana, siis siskon lapseni, kutsun häntä S:ksi :)<3 Se katseli muumeja ja minä datasin koneella :D sit ku silmä vähä vältti, niin het se oli syömässä karkkeja :D pikkunen<3 Sit se halus kovaa et piirrellään ja halus et sen käsi piirretään uudestaa ja uudestaa paperille :D Ja voi sitä sotkua ku se rupes syömään sipsejä ja dippiä :D <3 just olin saanu siivottua, mut sitä se on lasten kanssa :D

Joulu lähentelee loppua ja uusi vuosi on ihan lähellä :) Huomenna matka jatkuu Jyväskylästä kohti Tamperetta, käyn äkkiseltään siellä moikkaamassa J:tä :)<3  ja sitten Ylistaroon. -_-´


Niii ja terkkui Emmille, ku se niin halus et siitä kirjoitetaa tänne<3 : D ole hyvä <3

1 kommentti: