perjantai 10. helmikuuta 2012

10.2.2012

Vois tätäki välil kirjottaa :D

Mulle kuuluu ihan hyvää :) Ei mitää erikoisempaa. Ärsyttävää ku ihmiset yrittää päättää sun elämästä, mutta onneks ne ei voi!, mut ei siitä sen enempää :) 

Okei, mulle on tulossa kiva viikonloppu! :)  Meen huomenna rakkaani luo Tampereelle ja siellä sit mennää shoppaa ja tsillee :D <3 

Sit Tiuski ja Ama tulee sunnuntain käymää kattoo mua :) <3 Inanaaa  ::) 

Jees oon ostellu kaikkee kivaa itelleni! Ja olen _TÄYSIN_hurahtanu leopardikuvioon ...<33 ommmommm. .:) 


Tässä vähä kuvia: 
                                          Leoparsdi fleese <3 :)

                                                 Leopardi toppi/tunika :) <3

                                         GUESS:in lompakko<33


                                          Ihana taulu<3 :)
                                          GUSSACIN laukku <333 :) 
Eipä tässä kummempia :)
Voisin tehdä taas vaihteeks uudet kynnet itelle<3 :) 

Rakkaudel: minskuu<3 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti