maanantai 23. tammikuuta 2012

23.1.2012

Heipsan :)
Mulla menee ihan hyvin :) Sain tehtyä ykon esitelmän just :D ihanaa<3
Olin viikonloppuna Tampereella J:n luona ja oli kyllä aivan ihana päivä<3 :) RAKASTAN SITÄ MIESTÄ! <3 :) Ooon ostellut itelleni kaikkea kivaa :) Ja osaksi poikkikseni<3 :)
Laitan kuvia niistä myöhemmin.
 Jees, torstaina olis musiikinryhmänkanssa reissu trelle syömää ja teatteriin:D jos näkisin kultaaniki<3
Torstaina selviää mun mahdolliset muuttokuviot, täytyy toivoo parasta et pääsisin muuttaa omaa kämppää :) Pitäkää peukkuja!!! :) Oon hurahtanu nettishoppaamiseena<3 käy vaan kukkarolle kalliiks :DDD Mut onneks saa myös vähä takasin :)

___________________________________________________________________________


Heittäkää mulle kysymyksii, niin vastaa niihin mielelläni!! :) Ihan mistä vaan, mun laitostaustasta yms.. kerron sen verran mikä tuntuu musta hyvältä! :)

Eipä nyt oikee muuta.. Palailen taas paremmalla ajalla:)

Rakkaudella : Minszkii<3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti